School Post

MENU
合格を勝ち取るメンタルのつくり方



和訳付き英語で英文読解の勉強~旅行と世界~

和訳付き英語で英文読解の勉強~旅行と世界~
スクールポスト編集部のChrisが送る『世界を知る英文読解!』。簡単な英語から、世界のことを学びます。「英語が面白くない」というお子さんも、一度読んでみてください。世界への扉が開けるかもしれませんよ。今回のテーマは「旅行と国々」です!


旅行について、クリスがこれまで行ったことのある国を偏見を交えて紹介してくれました!

There are many interesting countries in the world, don’t you think?

和訳を見る

世界中にはたくさんの面白い国がありますよね?

Sometimes, people are scared to go to another place, but it’s normal.

和訳を見る

時には人々は違う場所にいくことを怖がりますが、それは普通のことです。

Some people like to travel with a friend. It’s a good idea, I think.

和訳を見る

友達と旅行に行くのが好きな人がいます。それはいい考えだと私は思います。

Sometimes, it can make the friendship stronger!

和訳を見る

時として、それは友情を強くできます。

When I travel, I like to go alone. Maybe I am crazy! Actually, it can be a lot of fun!

和訳を見る

私は旅行する時、一人で行くのが好きです。多分私はクレイジーです。実際、それはすごく楽しいのです。

You can see many things around the world.

和訳を見る

あなたは世界中のたくさんのこと見ることが出来るのです。

I have been to: Singapore, France, Germany, Italy and Japan.

和訳を見る

私はシンガポール、フランス、ドイツ、イタリア、そして日本に行ったことがあります。

I like people in Japan. They are very friendly here.

和訳を見る

私は日本の人々が好きです。ここの彼らはとても友好的です。

シンガポール
シンガポール!!

Singapore is very clean, but I think it is a little boring.

和訳を見る

シンガポールはとてもキレイですが、少し退屈だと私は思います。

France is very beautiful, but I cannot speak a lot of French!

和訳を見る

フランスはとても美しいですが、私はフランス語がうまく話せません。

Germany has a lot of beautiful buildings. It´s very beautiful in Berlin!

和訳を見る

ドイツには多くの美しい建物があります。ベルリンのそれはとても美しいです。

Italian roads are very dangerous, but Rome is a very beautiful and old city.

和訳を見る

イタリアの道はとても危険です。でも、ローマは美しくて歴史のある街です。

In France, I ate ice cream. It was really tasty! What’s your favourite flavor and why?

和訳を見る

フランスでは私はアイスクリームを食べました。それは超美味でした。あなたの好きなアイスクリームの味は何ですか?そしてそれはなぜ?

Thank you for reading!

和訳を見る

読んでくれてありがとう!

See you soon!

和訳を見る

では、また!